- در صورتی که بسته بندی کالا در هنگام تحویل به خریدار، معیوب باشد، کالا بازگردانده میشود.
- در صورتی که وجود اختلاف در رنگ، مدل و سایز کالای تحویلی با کالای سفارشی خریدار باشد، کالا بازگردانده میشود. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت بر عهده فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اوریکس خواهد بود.
- وجود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اوریکس از طریق شماره تلفن های 03132657790- 09120320950 و 09136000189 اطلاع داده شود.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تعویض کالا، موجودی آن تمام شده باشد، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اوریکس بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال، تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری مابهالتفاوت آن را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اوریکس تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- کالا یا تغییرات قیمت کالا (مانند اتمام جشنوارهها و …) در مراحل تعویض و مرجوع کردن، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اوریکس در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمتی هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری میپذیرد .